REKLAMACJE I ZASADY ZWROTU
PRODUKTÓW FIZYCZNYCH
REKLAMACJE
- Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty zakupione w sklepie spełniały Twoje oczekiwania. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że możesz otrzymać produkt, który został źle wydrukowany bądź zniszczony w trakcie transportu. Jeśli tylko zdarzy się coś takiego, prosimy, skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres bok@trudnasztuka.pl. Opisz problem, podaj numer zamówienia, dane i załącz zdjęcia produkt, jeśli tylko jest to możliwe. Po otrzymaniu wiadomości od Ciebie, zapoznamy się z jej treścią i zrobimy wszystko, żeby jak najszybciej rozwiązać zgłoszony przez Ciebie problem.
- Pamiętaj, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00. Odpowiadamy na maile jak najszybciej, ale jeśli z jakiegoś powodu potrzebujemy więcej czasu, wytłumaczymy, dlaczego i niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.
ZWROTY
- W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z naszego sklepu masz prawo odstąpienia od umowy i zwrócenia zakupionych produktów bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania oraz uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, aby jej zawartość nie uległa żadnemu uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu kwota, którą zwrócimy na Twoje konto, może zostać obniżona.
- Jeśli planujesz dokonać zwrotu zakupionych produktów, poinformuj nas o tym w odpowiedniej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który znajdziesz tutaj. Wypełniony i wydrukowany dokument możesz dołączyć do przesyłki zwrotnej. Nie jest to obowiązkowe, ale będzie dla nas bardzo pomocne i ułatwi nam pracę.
- Dane adresowe do zwrotu:
Psycholog Barbara Strójwąs
ul. Baśniowa 25
62-800 Kalisz
Tel. 799 228 280
e-mail: zamowienia@trudnasztuka.pl - Pamiętaj, że w przypadku zwrotu ponosisz koszty odesłania produktu na wskazany powyżej adres. Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
- Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu (§ 11 oraz § 12).